kul dag xd

hallllooooj
yah nu är jag nyduschad och klar efter en halv träning typ , va tvungen att gå av för att mitt knä började cpa som de gjorde förr... fan också att de ska bli så igen . e så jävla sur ! men aa eftersom att jag inte kunde spela så kollade ja när p-16 spelade . orkade inte vara där så länge för att de va så himla kallt, så jag åkte :) hehe

och idag har de varit ganska chill förutom den jävla engelska uppsatsen -.- haha och sen efter skolan så gick jag emma o linnea och färgade håret på linnea o emma ;o haha jaa va kan man säga ... förlåt linnea :$  men tack vare dig så har jag en orange slinga i mitt hår, när de skulle bli blondt !xd haha de se lite roligt ut, men aja så går de när man vill göra något annorlunda ! haha och imorn så blir de först skola och sen hem o städa för linnea emma o maja kommer till mig då, och då blir allt myyyyys ! fast emma sakna dock ... men nu ska jag äta så jag hör av mig imorgon om jag har tid . puss godnatt säger jag nu:* och här får ni dagens outfit !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0