heeeeeeeeeeejjsan

nyss ätit och sånt nu. och jag va tvungen att gå till skolan idag av mamma. inte kul, för jag hade ju feber också men nänä då skulle jag gå till skolan ... vi hade typ svenska,matte , musik, hemkunskap och idrott. haha jag va ju inte med på idrotten så jag emma jakob nut nut och gabbe gick runt vattnet , haha de va rätt så kul ändå xd jakob blev lite tje ett tag , haha han är så dum för jag ba , liiiilla gubben då . haha och an ba , lilla tanten då :( tack för den jakob de ska jag komma ihåg ! haha

men jaja de blir ju ingen träning för mig idag ... men ska vara med på matchen mot Lysekil hemma kl 19:00 imorn ! nicenice. och nu ska jag plugga lite fysik -.- bläääääääää på de hära, men jag får hålla ut i nåra veckor till . för då äre soooooommarlov ! fyfan va jag längtar nu asså de är helt sjukt :o men yäyä vi örs senare ikväll puss babes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0