heeeeeeeeeeeeeemma!

sådär nu kan jag skriva lite grann om dagen igår . hih
aa ja  va ju tvungen att gå upp halv 6 och sminka mig o göra klart håret och så för att de va så ont om tid tills att tävlingen började och vi va ju tvugna att värma upp och dansa in oss och sånt också ...haha men så äre iaf.
och jag o Daniel va de sista paret i Ungdom hahaha de va allt lite kul xd men de va så jävla läskigt när dom räknade upp vilka som gick vidare , man fick typ panik av att höra alla andra :o men vi kom på 14e plats av 39 på mitt första SM så jag är ändå ganska nöjd :) hih jag o daniel är de 14e bästa buggparet i Ungdom i Sverige ! och amanda, rasmus o nathalie kom på 3e plats av 7 i dubbelbuggen , grattis :D! och jag önskar alla kycak till som dansar idag ! VKB är bäääst .
så nu är de bara att träna ännu hårdare till nästa år för mig o daniel . haha då jävlar ! men SM har varit så himla kul asså. och vill bara göra om de igen . men nu ska jag äta , så jag lägger in bilder när jag har tid . pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0