glad idag ! haha

nu är jag äntligen hemma från en lång dag , haha jobbade 10-15:30 .. de va ganska långtråkigt och såklart så skulle de vara så jävla fint väder också -.- hatart ! men aja sen så åkte jag hem , och sen så blev de att cykla in till stan , haha jag och Linnea klippte Gurras hår! OMG VA VI FAILA ! 5 MM NU SORRY GURRA :$ hehe och sen så va jag ju tvungen att cykla hem också , haha men de gick bra för fick ju träffa min älskling ett tag också (a hih jag e glad som sagt ! 
och sen så vare hem o äta, och nu sitter jag här o skriver . har ju inte hunnit att upptadera idag för har inte varit hemma på hela dan ... så aa ni fattar. och imorn så ska jag plugga hela dagen ! ska skriva 2 PM och en teknik uppgift :( längtar inte till imorn ...

och sen ikväll så blir de nog att chilla lite . och kanske se på 27 dresses . haha nice, men nu ska jag dra så pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0