fredagsmyyys!

freeeeeedag ! fan av gött de ska bli att bara dega den här helgen haha.  och kanske vara med älski :) men nu ikväll så kommer de att bli mysigt . ska göra taaaaacos och äta massor med godis o chips, haha vi kommer bli feta igen , de säger jag bara! haha nejdå men vi ska ha de gooosigt . fast de blir inge sov över, men aja man kan ju ha kul ändå . och de ska vi ha :D yää, och nu ska jag städa lite för dom kommer typ om en timme. haha och de är ganska stökigt :$ fast aa de har väl alla just nu lr ? haha .

men dagen idag har varit goo typ, först så hade vi matte , idrott, religion och sen svenska i typ 20 min . haha Ninni va snäll idag, för att hon fyller ju år haha :D sen så va jag tvungen o vänta på mormor så då va jag lite med sebbe <3 hih du är bäst ! men nu ska ni få dagens outfiiiiiiiit, den är lite suddig och så . men har ingen kamera just nu, för mamma och pappa är i Rom så dom har ju med den dit. så ni får mobilbilder tills söndag ... bajs :( men aja pooouss kanske hör av mig sen ikväll lr nått .


min snygga slinga -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0