förvånad...

morfar ligger på sjukhus i Göteborg ... han fick hjärtattack , fattar inte hur han kunde bara få de liksom, för han va helt normal och sånt innan .. :( men han kan nog inte åka med mig upp till SM i Stockholm som han ville , för dom ringde nyss och så att han skulle ligga kvar i några dagar. tycker så himla synd om morfar, de är fan hemskt :( 

men förutom de så va ju sebbe hos mig hela kvällen. hih loooooove uu !
och idag så ska jag inte göra ett skit , haha datorn heeeeela dan verkligen . för varje helg har jag liksom gjort nånting .. de kan vara lite jobbigt ibland . men nu ska jag inte göra nånting ! haha men skriver mer senare puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0