chill dag

tjotjo!
yeha som sagt dagen idag har varit rätt så chill . haha först engelska, och då fick vi bara reda på va vi fick på svenska provet, och då fick jag VG på den första delen och sen MVG på den andra (a) hehe och sen så va alla 8-or att gå till aulan för att polisen och massa skull prata om branden som va i fredags ... undra vem de va ?!  men jaja sen så hade vi matte och musik, och då fick vi sluta tidigare för att vi var klara med låten ! haha och sen så hade vi hemkunskap och då gjorde vi hallon/blåbärs paaaaaaj med vaniljsås ! faaan va gött de va. och sen så var de ju bara idrott på de. och då var de typ brännboll lr nått, vet inte va de heter´... xd och efter vi slutat så drog jag och emma hem med moppen . och nu sitter jag här o skriver lite grann. och ska snart börja att´skriva på min uppsats i historian igen -.- bläblä men när jag e klar med den så uppdaterar jag mera så vi hörs senare. cyaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0