4/4-10

vart ska jag börja?
älskling du är de finaste jag vet verkligen du är perfekt i mina ögon. du är den bästa som finns och vill alltid att du ska vara min bara min. vet inte hur jag ska beskriva mina känslor för dig, för att dom är så himla stora och älskar dig så otroligt mycket ! du är bara bäst på alla sätt och vis. de finns ingen som du, du gör min dag älskling. jag är så kär i dig och blir bara mer och mer kär för varje dag som går, du är underbar. älskar ditt leende och du gör mig så glad hela tiden sebbe. du är så fin och blir bara finare och finare , jag är så himla glad över att du är min älskling! och tänk om du bara visste hur mycket jag älskar dig men de går inte att beskriva ...du betyder så himla mycket för mig. du är mitt hjärta <3 asså du är bara för bra för att vara sann , och tänker på dig hela tiden verkligen går inte att sluta heller. älskar dig så sjukt mkt sebastian rask du är guldvärd ♥


Kommentarer
Postat av: sebbe

aw älskling! du är fan bäst, finns inget som slår dig ! du är helt jävla perfekt i mina ögon, JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET SÅ DET INTE GÅR ATT FÖRKLARA MED ORD! DU ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG OCH JAG KOMMER ALLTID VARA DIIN :$ ♥

2010-05-27 @ 16:30:35
Postat av: elin

älskliiiiiiiiiiiiiiiing älskar dig mest <3!

2010-05-27 @ 16:36:21
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0