vädret e nice och så !

yes som sagt bra väder ! haha har nyss varit ute o gått emma o hundarna i regnet. de blev ner till capri och tillbaka . de va faktiskt rätt gött ute ändå, men de kan man inte tro .. yes nu blir de väl att lägga mig i soffan och se på tv , för jag måste vänta på att mamma o pappa kommer hem så dom kan ta nicco -.- blää jag vill ju till sebbe:( jaja men jag har faktiskt varit ensam hemma hela dagen så då kom emma ner hit och aa vad kan man säga , vi är aldrig seriösa xd haha kolla face book . herregud jag har inte skrattat så mycket på hela sommaren ;o inte bra de här. och sen så blev de att laga lite mat höhö gott iaf :) och de kommer bild ¨på den fiiiina middagen. haha nejdå, men de va bara lite som jag hittade i frysen xd men aa nu har jag inte så mycke mer å säga så vi hörs kanske sen : ) puss




mästerverket !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0