underbart !

3 underbara dagar med mina älsklingar elin o ilona <3 behövde verkligen dom här dagarna med er, för ni har vait så saknade :(

men vi börjar med i lördags så var jag ju först på majas konfirmation, de va allt mysigt :) och grattis igen maja ! hih och sen så var jag tvungen att gå ner till stationen för att möta upp elion o ilona , lovely ! och sen ¨så gick inte bussen hem förän vid 4 , så vi gick och köpte massa godis och hyrde 2 filmer ! the proposal och paranormal activity ! fy fan se inte den sista , jag varnar er . har aldrig skrikit så mycket som i slutet av den filmen :( jävlar va rädd jag va, jag satt o skaka och grina typ :o hahaha usch ! men den va ändå rätt bra för att vara en skräckfilm (a) haha och i söndags så var vi på stranden hela dan typ, och stekte lite grann haha:D nice vare iaf, och sen så var de hem o äta vid 3 och sen halv 5 så åkte vi in till stan för att se på twilight eclipse ! sjukt bra var den :o vill se 4-an nuuuuu typ. haha och sen så var de bara hem o chilla o sånt dära :) gårdagen då, den spenderades på nordby , hehe jaa ni får se snart vad som blev köpt haha de va inte bara jag som shoppade lr hur elin o ilona ? ;) haha men jag har faktiskt inte köpt så mycket nu sen avslutningen typ. de har väl blivit en tröja in i mellan liksom. men nu så var de shopping ! haha gött som fan :D ni ska få se bild/er snart i thinkt . och sen halv 7 så satt dom på bussen hem till göteborg :( blää nu kommer jag sakna dom igen ... <3 

men de här va mina 3 dagar i små ord. finns så mycket mer att säga om er puss älskar er
 

 




Kommentarer
Postat av: ilona

jaa såååå underbat att få träffa dig igen, men nu växer bara saknaden mer o mer :(.



HAHAHAH du köpte faktiskt MEST hahahahah :DD!!



menar det, hade verkligen roligt !



puss, älskar dig !



2010-07-20 @ 23:14:52
URL: http://ilonasalomonsson.blogg.se/
Postat av: elin

åååh fan inte igen :(



hehe okej då (a) som vanligt xd hhaha



jag med !

loveu <3

2010-07-20 @ 23:16:27
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0