sovit gooott

nu har jag äntligen vaknat då, fast ne. haha men jag har faktiskt sovit väldig gott inatt inte för att jag vet varför med aa ..
men jag hann inte att skriva så mycke igår kväll mrkte jag , eftersom att sebbe kom hit vid typ 22 och var här till typ 1 .. så då ville jag ju inte sitta ocg skriva på min blogg ...hinner ju typ aldrig träffa han längre känns de som :( och jag saknar han som fan när jag inte är med han . men han jobbar och jag jobbar och så de blir inte så mycket att vara med varandra .. men aja nu ska jag inte prata mer om de :) haha jaa vad mer , jo idag så blir de nog att vara med sebbe faktiskt . haha men han har tagit ledigt för att vara med mig så jag får vara med han idag ! hih men imorn så jobbar jag 11-18.30 rätt chill ... och sen ledig tisdag, jobba : onsdag, tordag och fredag. kul och jobbar 10-17 -.- mitt jjobb schema för veckan týp. haha men yääh nu ska jag öta frukost och sånt så vi kanske hörs under dagen . puss hade bra !
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0