promenix!

nyss kommit hem från en promenad med min älskling . mysigt värre, har saknat dig så himla mycket hjärtat <3älskar verkligen dig sebbe ! 

haha fast jag har ganska gött med myggbett nu om jag får säga så xd fast de var värt de. men nu så ska jag packa in alla presenter som ida o filip kommer få imorn -.- åh jag vill också ha . fast de är bara 4 månader kvar tills jag fyller år ;o hahaha. jag får la ta och köpa lite godis till dom nyblivna 12 åringarna imorn då eftersom att jag inte har köpt något till dom :$ hehe men jag har faktiskt inte hunnit med de .. så aa men imorn så ska jag jobba 10-17 , blää på de och sen så är de bara att åka hem´, klä på sig och sen så kommer släkten :D nice, men jag kanske hör av mig imorn om jag hinner de pussssssssss



jag har inte mörkbrunt hår längre haha, de är typ ljust ;o (syns mer i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0