jobb jobb

ja här sitter man ute med en cola i handen och chillar! jävlar va gött jag har de just nu faktiskt, vill bara sitta här hela kvällen... fast ne . haha jaja men idag så började jag 11 och slutade typ halv 7 . lång men ändå rätt så rolig dag , haha de kan man inte tro. men den roligaste dagen jag har jobbat iaf och de är ju väldigt bra :)fast de är ju bättre att vara hemma då och bara chilla och sånt... men då får man ju inte pengar så aa, jag jobbar hellre ! och nu så jobbar jag 4 dagar i veckan hela juli typ, ej så kul men aa de blir ju roligare sen när man får lön :) yes men nu ska jag fortsätta med mitt chillande . haha jag hör av mig senare kanske pusspuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0