happy!!

yeeeeees mina skor är beställda !!!!!!!!! plus en bikini till turkiet (a) hih fatta jag e glad ! jag hade precis kommit hem från jobbet och mamma ba, ska vi beställa från hm nu ? hih underbar mamma! och på¨tal om jobb, de va en jobbig dag idag. de va bara jag som va i lösvikten. och allt va så himla stressigt . blää alla norskar hela tiden också -.-kul liksom. men jag fick mitt augusti schema idag iaf, och jag e jävligt glad över de. haha jag sa att jag abra ville jobba försa veckan. och nu jobbar jag bara 2 dagar första veckan plus en lördag . gött som fan att få lite ledigt så jag kan vara med alla!
och nu så ska jag faktiskt äta pizza :$ puss elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0