åh jobbigt

yes nu har jag kommit ur duschen. och jag måste säga att de va riktigt gött haha. men de va så jobbigt idag , fullt upp hela dagen idag. som tur va så slutade jag 17.00 så de va gött. men de va inge vidare att cykla in i spöregn -.- fy fan för de . fast de är bra att de regnar när jag jobbar hehe (a) eller där kanske jag va lite dum . haha nejdå. men alla trodde att vi har fått nytt rekord igen på jobbet och då blir de tårta mums mums. fast ne. 
men jaja slut pratat om jobb nu. jag badade igår faktiskt !!!! har inte gjort de sen i början av juni typ :$ haha men de va faktiskt gött i vattnet för en gång skull. men jag vet inte va som hänt, jag badar aldrig längre ... hm konstigt för jag badade alltid förr hela tiden också. jaa sånt kan hända de med. haha och därför så får ni bild från första doppet iår. och de va sjukt kallt så både jag o lennea är lite borta på bilden haha :D men de är en go bild på något sätt . miss uu

och nu blir de att få lite mat i magen kanske, för jag har inte ätit någit idag :( skit hungrig e jag. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0