sommar nu tack !

shooohejj !

idag har de inte varit så roligt .. tråkdag som vanligt :(
först skolan och sen hem , såg på tv , äta och nu städar jag -.-
snart ska jag väl se på tv tänkte jag :D haha fast de finns inte så mkt att se på heller ;o finns typ inge braa på tven längre , förutom paradise hotel då (aa annars typ ingeeeeeeeet -.-
men aja skit i de nu .. 

Fredag: så blirre skola ! så jävla gött med fredag nu asså :D hih å vi ska vara på badhuset imorn också :((((( vill inte de asså , plus att jag träffar inte linnea imorn ... lycka till gumman , hoppas de går braa ! gråt lite för mig med :( älskar dig !

lördag : då blirre tävling i vara för syskonen .. jag ska vara med o hejja lite påå dom :D haha plus alla andra som dansar också :))o de håller på hela dagen xd haha men de blir nog braa de sörru ! och äntligen så får jag träffa marcus igen ! :DD <3saknar dig så otroligt !

Söndag : då blirre att åka till Brasta :D men angelica, sara o Ollie , BFF uttagning :D
hoppas att de går braa för alla nuu ;oo och de är också hela dagen xd haha !

men jag kommer nog inte att skriva så mkt nu i helgen , för kommer vara borta hela dagarna :) men de är därför jag skriver nu :D haha

pusssn eelin <3



ni får en sommarbild dååe :) hih

Kommentarer
Postat av: skruttteeen :D

sötnos!:D <3333333

äntligen får ja träffa dig med igen älski :D <3333333

2010-01-29 @ 16:41:31
Postat av: linneaa

taack så mkt elin !

de gick bra och jag tänkte på dig (a)

äälskar dig <3

2010-01-29 @ 20:23:03
URL: http://mlkarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0