LIONS

jaa , min dag idag har varit väldigt rolig ... först så vaknade man då och sen blev de frukost bla bla bla xd och åkte jag in till stan , sen så skulle jag maja och linnea åka till lions o kollanär juniorerna spela :D och Emma och Felicia va också där o kollade :)) så de blev att vi va där ... jag tror nog att linnea skämdes lite över mig (aaa varje gång dom satte på en låt så sjöng jag som faaan :D hahaha kul vare iaf :)) dom vann med 10-2 fö faaaan! göttans :D och sen så åkte jag linnea , maja o felicia hem till Maja och såg¨på MORGAN PÅLSSON :d  hahaha bäst lr vad :D och nu sitter jag här , o inte gör mkt alls xd haha (aa . rolig dag iaf (yy


pusssn eelin <3










elin linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0