loooov

nu är jag hemma och de är jul looooooooov! så sjukt nice är de verkligen, och mitt lov började med att gå hem till maja med linnea . haha flum kanske, men ingen ville göra något med oss utav dom vi ringde så de är ju jätte kul haha...men nu sittter jag här hemma och kollar på bilder från avslutningen, blev inte så många dock men lite blev de i alla fall, och ni ska få se dom senare :) de bästa med dagen va typ att vi fick sovmorgon till 10 haha nejdå men de va gött att få sova ut lite medans man kunde liksom. och sen när jag kom till skolan så var hela klassen samlad för betygen och de gick väl sådär haha, eller dom va väl bra antar jag. inte som gabbes dock som hade 11 MVG -.- och sen när de var klart så gick vi till aulan och sjöng och sånt. och måste bara säga att Emma och Elvira sjöng otroligt fint. fick tårar i ögonen av er bara så ni vet de ! (om ni läser de här haha)
ja de var min dag idag i alla fall, eller den är inte slut än! så nu ska jag göra min dag lite roligare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0