let it hit you back



just nu pluggar jag kemi, ( har prov imorn ) och snart blir de att åka in och kolla på dans träningen . blir inget för mig idag eftersom att jag har skit ont i halsen och hostar som bara den, måste vara frisk till Sm nu annars så går de ju inte !! mår inte så himla bra just så har egentligen ingen lust att göra nånting, men jag måste visa att jag är lite aktiv också haha nejdå.

men dagen igår va så sjukt bra ! tack så mycket för alla gratulationer och presenter allihopa ! är riktigt nöjd och jag fick allt jag ville ha, xperia x10, pengar, arband, halsband och örhängen ! kan inte få bättre, men tack igen <3

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Är du sugen på att vinna fina priser? - Då ska du besöka min blogg och vara med i mnina två senaste tävlingar där du kan vinna en fräsch, snygg & skön tröja. Du kan även vinna länkning på minn blogg. Ha det bra.

KRAM!

2010-12-01 @ 20:21:39
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0