kul liv



hejsan svejsan. som ni kanske vet så är jag sjuk, och har 39 graders feber... men de känns inte som de dock. men igår så var de mycket värre och jag satt och skakade i flera timmar, de va helt cp asså. men som sagt de blev ingen skola för mig ändå, så jag får göra matte provet nån annan dag då. fast jag pallar inte de egentligen!
skulle hellre vilja vara i skolan än att vara hemma och knarka alvedon, skit kul säger jag bara. och jag som skulle vara med sebbe idag, och imorn så skulle jag ha tjejkväll.. och inget av de blir av! inte alls kul, så jag får ha de nån gång på lovet eller nått, men ingen är typ hemma då så jag får se hur de blir med de.. men men nu ska jag se på sex and the city 2 hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0