falling into pieces



Godmorgon mina darlings!
hoppas ni har sovit gott, själv så har jag sovit skit gott måste jag säga haha. men igår så tänkte jag att jag skulle se på mr and ms smith, men de gick ett tag och sen somnade jag haha, men de var faktiskt inte meningen att jag skulle göra de så de blev som de blev.
men dagen/kvällen igår va rätt så kul ändå, dom kom hit vid 6 och då åt vi mat och sen efterrätt. och sen så var de tid för de årliga mayer spelet haha. de är något vi alltid gör när vi är med dom . och de är lika kul varje gång! ni kanske inte vet vad mayer är men de är ett tärningsspel så jag orkar inte förklara haha, men de är skit kul för man ska ljuga liksom och jag o mitt pokerface då .. de går ju inte så bra dock -.- men men sen så var de bara att lägga sig i sängen och sova och nu sitter jag här och skriver, lite bilder kommer snart.
men idag så händer de ingenting innan kl3 för då ska familjen till Matilda som fyllt 20 och då blir de tårta och sånt och sen när jag är hemma så kommer sebbe tror jag och sover över förhoppningsvis haha. men de va allt jag hade och säga tills nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0