christmas

nu ska ni få se och höra lite om min julafton igår. och den spenderades med min familj och mormor och morfar, de var faktiskt riktigt mysigt med så lite för en gång skull, de blev som en liten julafton. för de blev inte lika mycke iår pga vi åker till thailand så de är en del av våran julklapp. men jag åker hellre till thailand än att jag får julklappar haha! vill bara bort från den här vintern.. men de blev ändå en del julklappar för min del, riktigt glad över de jag har fått, för de va allt som jag önskade mig plus lite till ! när jag fick min väska så sa jag bara till ida och filip : gud va jag älskar er !! haha så glad blev jag... och dom blev lika glada för de jag gav dom haha. hoppas alla hade en riktigt bra julafton som jag hade !
men ja och utöver de så såg jag ut såhär på jul iår, svart klänning och min kavaj (som jag fick i julklapp, som jag öppnade på morgonen)



och över till julklapparna då !

Kavaj-stickad tröja-bodylotion, styling gel- "påse" (som jag ska ha fotbollsskorna och benskydden i)-hårddisk-skinnhandskar-stor väska-liten väska-örhängen-halsband-presentkort på nordby-pengar till thailand-smycketräd-smyckehund haha!

riktigt glad över de jag fick igår! tack så mycket tomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0