så much in love

yes nu har jag nyss badat efter en springtur ! de va mycket lättare än förra gången jag sprang iaf och orkade mycke mera haha . men är fortfarnade lite trög och så. men fotbollen börjar på fredag igen så då kör jag igång ! haha men min kondis är inte den bästa just nu asså, orkar typ ingenting ...haha men skit i min kondis nu! inget o bry sig om elle ? haha. men nu så ska jag deeeega och städa lite grann och så för malin och ida kommer ju imorn! pusss 

PS: och  idag så är de 4/8-10 och vad kan de betydá ? hih jo jag o sebbe har varit tillsammans i 4 långa månader. de har varit dom bästa på länge. älskar dig så otroligt mycket sebbe, tror inte du kan förstå de.. du är mitt hjärta <3 loveu !


Kommentarer
Postat av: sebbe

älskar dig :D <3

2010-08-06 @ 20:34:28
Postat av: elin

och jag älskar dig :D <3

2010-08-07 @ 20:28:17
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0