regn

nu har jag äntligen kommit in till min dator, tjejerna vann med 3-2 och dom spela skit bra, och jag o ollie satt o heja haha nejdå. men sen när kommit hem så städade jag klart i mitt rum och garderoben. och de blev skit bra haha. ni får se bilder imorn efter jag kommit hem. och efter de va klart så gick jag ut till anton o emma , och pratade o skrattade lite med dom och sånt dära, go kille emma ;)
och snart så blir de sängen för jag ska upp halv 7 för att sen åka till vänersborg till idrottläkaren för att kolla på mitt knä, och vet inte hur lång tid de tar men efter att jag har kommit hem så lovar jag att skriva och lägga in bilder ! men ni får hade så bra godnatt :*



nyligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0