oops

sådär nu är jag hemma från vänersborg, ja mina ben är ganska cp om jag får säga så haha. men jag har en liten spricka i vänstra korsbandet fast jag har inte ont i de benet liksom ...och jag har felbelastning på båda benen speciellt på de högra för att jag går för mycke utåt med foten och vrider inte kroppen så jag får fel vridning på hela underkroppen också... och de är därför jag får så ont i mitt knä hela tiden plus att min knäskål sitter snett , den pekar liksom innåt konstigt... hon sa massor till mig som var fel, och att jag typ hade vikten för mycke på högra benet men trampar för lite på den foten ändå . aa allt va som himla konstigt . så jag ska börja göra ben övningar varje dag i 2 månader, får nya inlägg och sen så ska jag komma tillbaka i oktober och testa mig typ . får se hur allt de här går till haha hoppas på de bästa !
menmen och efter allt va klart så åkte vi till torp och kollade på säng till mig och köpte datorstol haha min är ju helt sönder nu så de kan vara bra och ha . och nu sitter jag här o skriver igen och snart blir de att äta så jag lägger snart in bilder från min garderob och så haha puss elin


diggar min lugg -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0