mätt mättare elin!

åh fy va mycke mat jag dragit i mig just nu, usch va tjock jag känner mig haha.
yeah men idag så tog jag bussen in till stan och var med linnea, vi drog till lindex och de blev ett litet spontant köp av mig (bild kommer) och sen så gick vi till ica och köpte en hel grillad kyckling o fanta och sen satte oss på strandpromenaden och myste lite , jävlar va gott de va haha ! sen så blev de ju fint väder så då tog vi moppen hem till mig o sen åkte ner till stranden o sola och sånt, sjukt nice . och sen så var de bara att äta . de va min dag idag faktiskt, och de kommer lite bilder faktiskt:)

nu ska jag måla mina naglar för att jag inte ska bita mer på dom så jag återkommer puss!





dåligt tagna bilder, men de blev en rosa kjol . 49.50 .- på rea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0