hm

heeejsan!

hemma från matchen nu, och jag måste bara säga att de va en förjävla dålig match.. 2-2 blev de men de va inte rättvist, dom skulle ju vunnit men asså den va så sjukt konstig . och björn(domaren) va helt oduglig han blåste av för allting va men än gjorde . och han delade typ ut 3 gula kort idag, löjligt säger jag bara . men vi fick ju i allafall 1 poäng, och de räknas ju. men jag har inte spelat så här mycket på länge måste jag säga, för mitt knä har pajat efter typ 20 min. men idag så spelade jag typ 10 min i slutet av första och sen hela andra tills de va 5 min kvar och de hände något så jag va tvungen att gå av. fast så ont har jag faktiskt inte fått på riktigt länge... men skit samma jag hade iaf inte ont på hela matchen kan man säga, och de är gött de .

åh fyfan skolan börjar imorn också. jävlar va jag inte längtar verkligen inte till de, och efter jag slutat så blir de att dra till trafikskolan och fixa lite grejer med kurs och sånt görs haha. 
men jag har tur som bara går 2 dagar sen åker jag till turkieeeeeeeeeet ! hih ,kanske skriver innan jag lägger mig puuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0