happy

idag har de blivit stan med lillebror filip haha de är inte ofta de händer att jag är med han, så jag fick väl passa på när han inte spelade spel ... jag fick till och med in han på lindex fast han va ju rätt sur över de då, men de får han tåla haha. hittade ett brunt skärp och rött nagellack nice som fan ! och jag är så himla glad över kameran . så sjukt grym , fast nu har jag inga pengar kvar oops... fast skit samma jag behöver ingenting nu ändå !
fast de dåliga är att jag inte får träna idag heller. så jag måste vila lite till och bla bla bla. btw så har jag nyss gjort min vardagliga träning, och gillar den inte ! haha gör så ont i bena hela tiden asså, men men de är bara att vänja sig vid de för jag måste göra de varje dag ..

hm men vad händer nu då? kanske sätta på tv och chilla ? ja de kör jag på ! puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

naw, filip är så söt. :)

2010-08-19 @ 22:55:22
Postat av: elin

i know ;)

2010-08-20 @ 10:24:36
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du lägga in en bild på han ? :O

2010-08-21 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0