aa

ojj nu var de länge sen jag blogga känns de som, men jag har faktist inte hunnit så mycke idag . för sebbe kom till mig vid 2 och då åkte vi ner till stranden, chilla bada o sånt . ochsen så åkte jag in o kollade på våran träning som jag inte fick vara med på av mamma ... och de är match på måndag mot vallen också haha får la se. yes men nu är ju ialláfall hemma !
och imorn så blir de först att städa mitt rum och sånt, sen vara med lennea ! vetinte riktisgt vart vi ska vara men de får vi se . har inte träffat henne så mycke i sommar så jag får äntligen vara med henne !

och snart så ska jag se på film , komedi tror jag de är fast vet inte va den heter . puss


dagens
stor tröja
jeans shorts
solglasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0