yeeeeeha

jaa idag har har de varit chill som fan, solen steker på som bara den :) haha och jag har bränt mig i ansiktet :( inte bra inte bra ... men aja de blir snart brunt , haha (a . men jag vill bara ha lov igen , de har varit så jävla kul de här lovet ;o

måndag: tävling i uddevalla , 1-a plats :D
tisdag: vara med sebbe, sen kom elin o ilona :D
onsdag: stan med linnea och nordby med elin o ilona
torsdag: elin o ilona åkte hem, sen va hos sebbe :D
fredag: norcy med emma, linnea o maja :D
lördag: läger götene !
söndag:läger götene, sen sebbe <3

de va mitt lov i förkortade version , haha har så mkt att skriva så de kan ta en stund , hahah :D

yääh första tävlingen med daniel för iår och kom 1-a i ungdom B , så jävla kul va de ! nu är de bara attt tagga Jönlöping 24-e och sen SM om en månad :DDDD fy fan va kul !

och elin o ilona va ju också här, och har saknat dom så himla mkt ;o hade inte träffat dom sen januari ... inte kul de , men dom va här i veckan , och de va chill som fan ! hade sjukt kul tycker jag iaf :D haha tagga sommaren 2010  :D yäh.

men jag hann inte vara så mkt med mina babes i veckan :( men de blev en dag iaf , och den spenderades på nordby xd haha och de blev en sommarklänning till mig där (a haha och nu är jag verkligen PANK :o har nada pengar verkligen xd haha men livet e hårt ibland :(

och sen så vare ju gööööötene lägret ! fy faaaaaaaaaaaaaaan va kul vi hade , hahahaha skratt hela dagarna verkligen , de har varit så jävla kul så de inte är sant , och alla kom varandra skit nära i helgen :D hih och matchen blev 3-3 , men de skulle varit 4-3 till oss (a) haha men vi spelade skit bra ;) HAHAHAHHA NÄR DU VILL PRECIS NÄR DU , JA NäR DU VILL PRECIS NäR DU VILL ! OCH MAAAAAAAANBOOOOBS ! HAHAHHAHA yah vill bara göra om de igen ! love u girls <3

och min älski har jag varit ganska mkt me också :) hih loveu<3


kommer snart bilder på veckan som varit :)

Kommentarer
Postat av: seebbee

älskling:D<33

2010-04-12 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0