20:51

sorry att jag är seg nyss duschat och sånt. men har också pluggat o varit med sebbe idag :) och gissa vad lr ? jooo de är ju så typiskt att vi inte kom med 2 bussen då , men bussen bara åkte förbi alla som stod där :o haha så vi GICK hem , haha motion fick jag iaf (y) och ingen träning för mig idag heller . måste vila mitt lår nu.. annars aå kommer de aldrig bli bra typ :( men yäyä är frisk nu iaf . och imorn är de matte proooooov längtar som fan kan jag säga :D *naaaat* haha men nu ska jag se till och plugga lite till så jag hinner nog inte skriva något imorn, så vi hörs på lördag efter tävlingen i jönköping :D ha de bra nu, puss godnatt <3!


(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0