shooting gard

har precis kommit ut från en lång och varm dusch! usch va ont jag kommer ha i benen imorn. känner redan att de bränner när jag böjer på dom haha. de va rolig träning idag, med mycket spring o spel typ. känns i benen som sagt. plus att min höft känns inte så bra just nu.. ej bra de här. men nu laddar jag till nästa match antingen på söndag eller onsdag!
nog om fotboll nu tycker jag, för nu så ska jag typ dra mig till sängen haha, jag är ganska trött. plus att jag har nationella i matte imorn, som jag verkligen inte orkar med!!! men efter provet är klart så slutar jag, och de blir vid 10.30.. de är typ de bästa med allt haha, att sluta tidigt liksom! helt underbart, får se vad som händer efter de dock. men vi hörs imorn igen i alla fall. sov så gott allihopa puss




dålig bild, men duger! (från matchen igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0