life is today

hellloooooooo darlings!
sitter ute i solen och försöker få mig lite färg i ansiktet medans de är sol ute! inte för att de är så mycket men de har inte varit mycke sol alls nu de sista så de är gött! ja idag så har vi haft svenska, hemkunskap, biologi, samhäll och sen engelska. vi har faktiskt inte gjort så mycket i skolan idag, men på fredag så har jag prov i svenska, samhäll inlämning och spanska nationella på torsdag, de känns så bra de här haha. och alla lärare sa att vi skulle inte ha nånting i maj och juni haha... kan inte lite på dom kan jag ju säga då. nog om de nu för snart så ska jag äta och sen så blir de att åka upp till nordby igen med mamma och filip, de är han som vill att jag ksa vara med och hjälpa honom, så de blir inge shopping för min del idag då.




långklänning?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du?:)

2011-05-16 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0