guldvärd

efter min springtur idag, så satte jag mig faktiskt lite i solen tills jag åkte in till stan med sebbe. så dagen idag har jag spenderat med min älskling, vi tog en fika och sen drog hem till mig en stund och hade de lite mysigt, sen så drog vi in till stan igen och då blev de att gå till strömstierna och ta en pizza haha. mycket gott måste jag säga! efter de så var de att åka hem till sebbe och har varit hos han sen dess, och nu är jag hemma!  mycket skratt idag kan jag säga, blir glad bara av att kolla på honom hihi. så underbar pojkvän man kan ha! absolut bästa som finns.

nu så ska jag gå mot sängen, blir nog att lägga sig lite tidigare idag.. har nationella i matte imorn, MUNTLIGT haha! undra hur de kommer gå, lycka till säger jag bara. men jag slutar sent imorn. plus att jag har träning senare! ha de bra sålänge puuusss



Kommentarer
Postat av: matilda

Vart har du köpt linnet?:)

2011-05-12 @ 21:44:38
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0