losing what i found



har precis tagit mig en lång dusch efter en liten springtur, vet inte varför jag gav mig ut och sprang men jag va riktigt sugen på att röra på mig typ. och de händer inte så ofta längre, men nu de sista så vill jag faktiskt röra på mig o massa haha. va händer med mig ?haha nejdå.
i skolan idag så hade vi filmskapning de två första lektionerna och sen bara hemkunskap så jag var hemma vid halv 3 fast egentligen så slutade jag 13... så de va lite surt, som sagt så har hela veckan varit jävligt chill eftersom att vi har haft fokus dagar och då blir de inte så mycket att göra. men imorn så börjar de som valigt igen med vanliga lektioner.
nu så ska jag ta fram geografiboken och skriva färdigt min redovisning till imorn och plugga svenska ordklasser till på fredag så de blir nog bra med de.. och snart så blir de att äta tror jag och sen se på halv 8 hos mig såklart, de får jag ju inte missa! puss


ps: förlåt för dålig uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0