kort dag

inatt så sov jag hos sebbe, satte klockan på halv 8 som vanligt och åkte till skolan.. lite onödigt kan man säga. för de ända vi gjorde va att sätta fram instrument till 9ornas konsert. haha och de gick ju lycket måste jag säga.. vi gjorde bort oss lite bara. men efter de va klart så slutade vi, och de va vid 11. så jag åkte hem och nu sitter jag i soffan och fryser.. snart så blir de att vara med sebbe en stund, och senare så är de fotbollsträning för min del. när jag kommer hem sen ikväll så ska jag ta mig en dusch och sen packa inför vandringen imorn! och vi ska vandra i munkedal faktiskt haha.. paddla kanot, sova i tält och massor annat! ska bli kul fast ändå inte haha! jag får la se hur de blir med de hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0