min ängel -

är så himla glad att jag har just den mest underbara person som finns. de kan ju inte bli så mycket bättre än va de är, blir alltid glad av att vara i din närhet, i dina armar. de är där jag vill vara... och aldrig lämna dig igen.
tänk att tiden kan gå så fort när man är kär, de har redan gått mer än 15 månader som vi varit tillsammans. och de känns som de bara har börjat, som jag vet nu. så är du allt och lite till! att bara veta att jag har dig, gör mig varm kroppen. tänk att de är vi två.. jag kan fortfarande inte fatta de på något sätt. de är bara jag och du.
sebbe och elin.
jag älskar dig och vill att du ska veta att du är allt för mig, den absolut bästa personen som finns. och att jag har dig... finaste som finns är du. pussss min sebbe rask.


åh lite mer än ett år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0