by my self tonight

snart så ska jag faktiskt lägga mig i sängen men först så ska ni få höra lite kort om min kväll/dag, jag vaknade upp med min sebbe imorse. och han åkte hem runt 2, så då hade jag hela dagen för mig själv typ.. inte så kul men, och inte har jag gjort så mycket heller liksom. suttit ute en stund, sett på tv, och sen innan träningen så kollade jag på USA-Brasilien, rolig match för en gång skull haha.. och sen efter den va slut så var de bara att åka in till vallen för fotbollsträning, alltid nice. inte så mycket att säga om träningen, men den va väl lite som vanligt tror jag väl. efter träningen var slut så åkte jag hem som sagt och tog mig ett varmt och långt BAD!
de är väl de som har hänt de senaste tror jag... nu så drar jag mig till sängen, för jag ska upp och jobba imorn. ha de gött sålänge puss godnatt!



Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt snygg tjej!

2011-07-26 @ 18:10:49
URL: http://elinmyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0