yours to hold

god morgon alla läsare!
är ni lika trötta som jag kanske? haha nej skulle inte tro de, men jag hann inte göra ett inlägg igår kväll. för jag kollade på handbollen och dom vann, fan va bra sverige!!! och sen så såg jag på film med mamma o pappa så jag hann faktiskt inte, för jag skulle lägga mig lite tidigare sa jag till mig själv haha. men de lyckades jag inte med så bra dock.
men vad händer idag? jag tror de blir att vara med sebbe idag hihi. jag får passa på medans jag kan... jag har träffat han varje dag sen i onsdags, och de känns skit bra. för annars så saknarjag han för mycket liksom. så den här veckan har varit sjukt bra enligt mig! finns ju ine bättre än att vara med den man älskar, de bara e så.
men först så ska jag hjälpa mamma med lite saker, så får jag se senare vad jag hittar på. ha de bra sålänge / eeeeelin
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0