home alone again

nu sitter elin och ilona i bussen påväg hem till göteborg, och de har varit jätte kul att ha dom här igen måste jag säga och de kommer ta lite tid att träffa dom igen dock men de får man bara leva med. men idag så vaknade vi runt 11.30 och gjorde oss klara för nordby och de böev shopping för alla tre, riktigt nice faktiskt. vi var där uppe typ i 3 timmar haha men de är så de ska vara! fattar inte hur tiden kan gå så fort när man är på nordby, de är alltid så för mig i alla fall... kan bero på att jag älskar att shoppa men haha. jag hittade saker jag ville ha så jag är nöjd med de!
ja och snart så ska jag se på film med mamma o pappa, får se vad de blir för film och så men ni får bilder på de nya och så hörs vi sen igen / eliiiin

ring: Bik Bok 49.50 kr 
linne: Bik Bok 129 kr
svart blus: gina tricot 125 kr
tröja: HM 199 kr
armband: HM 29.50 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0