making my dreams come true

precis kommit hem och just nu så sitter jag framför tven med datorn i knät och lyssnar på hall and oats - you make my dreams! så goo låt, man kan inget annat än att gilla den haha. vet inte varför, men kan inte lägga upp låtar från youtube här på bloggen längre.. något som strular sig. jaja, men idag så var de en vanligt dag i skolan. förutom att Rassiibooooi fyller 16 år idag. Grattis till honom, http://crasmus.devote.se/ rasmus blogg om ni vill kolla på en nice blogg!
ja men jag har inte så mycket att skriva just nu faktiskt, eller jag kommer inte på så mycket. eftersom att de inte har hänt så mycket haha. men sen ikväll så ska jag o mamma sätta oss o kolla på gymnasie valet och massa jobbigt. åh jag vill verkligen inte söka! men jag måste så de blir antagligen samhäll i strömstad... de får duga! men nu så ska jag plugga lite historia så får jag se vad som händer sedan. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0