Q

Anonym om fixat och klart:
hur ? redskap ? hur man ska göra det med lock-/plattång ? berättaaaaa !!


S: först så sprejar jag hela håret med frank provost värmeskydd, och de gör även så att lockarna håller längre, så man behöver inte lika mycket hårspray som annars om lockarna ska hålla en hela dag då.

http://loviiisaduvet.blogg.se/images/2011/franck-provost_145464603.jpg

sedan så använder jag en rätt så gammal locktång, men de bästajag någonsin haft konstigt nog. men den är skit bra faktiskt, de blir ju bra lockar så. och sen så virar jag håret runt den, fast jag använder inte själva "tången"(eller vad ska man säga) för då bli de inte lika naturliga lockar.. ja de är väl de jag gör med håret för att få dom lockarna jag hade! hoppas du fick ett bra svar


glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0