in pain

sitter just nu i soffan och gör absolut ingenting... har varit hemma hela dagen idag och bara legat i solen. kan inte göra något annat:( blev rätt gött skadad igår på matchen... men vi vann med 4-1, så de blev en seger! på söndag så är de dock serie match mot tanum/bullarn, får se hur de går med min höft tills dess.
nog om fotboll nu, för imorn så är de bröllop hela dagen ( hur fan ska jag kunna gå i klackar då?!!!! ska bli roligt att se ) och vi ska vara i kyrkan kl 15, då min farbror gifter sig då. och jag har ingen lust alls egentligen. men de jag ska ha på mig, är min röda balklänning och stora hollywoodlockar om jag får till de då! men jag har typ ändrat allting som jag skulle se ut från början haha.. men så kan de gå när ens kille, mormor och mamma säger olika saker haha! så de blev lite svårt för mig. men de får duga i alla fall.

nu så ska jag se på film, så vi hörs!! PS: saknar min sebbe, absolut bästa killen som finns. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0