trött..

jag ju säga att jag är ganska trött nudå, somnade typ vid 21.30 igår, jag var så himla trött plus att jag hade en jävla mensverk också... skit kul, men de hade jag hela dagen så de va ju gött för mig, men som sagt igår va jag o sebbe prisutdelare på tävlingen. och de var väl okej, men de är inget jag gör igen om jag måste haha. de va ganska långtråkigt om jag får säga de liksom. men när vi kom till tanum så skulle jag bli sminkat av någon haha, och de blev väl rätt bra tror jag.. lite mycke för mig men ändå, jag brukare aldrig sminka mig så de kanske va därför haha. och sen så var de bara att ta på sig klänningen och sen var de bara att dela ut priserna och sen krama dom . haha och dom sista gubbarna +35 dom ville ju inte släppa mig! de var bra så äckligt i slutet asså.. men jag är verkligen sjukt trött efter dagen kan man säga, fast jag blev så himla danssugen efter att varit där en hel dag! och nu så ska jag bara slappa och se på tv heeeeeeeela dagen, och bara ta de lugnt. kissies

PS: GRATTIS ELIN OCH ANTON TILL JUNIOR VM GULD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0