duktigt

åh fyfan nu har jag städat nästan hela huset och är ganska trött på att stäa nu måste jag säga haha. mamma blev iaf glad och när hon kom hem så hade hon med sig en riktigt snygg kjol och jeansleggings till mig. hih så snällt, och jag hade liksom inte sagt något heller att hon skulle köpa något så de va ju grajt för min del hih :) haha som sagt så har jag inte gjort nånting idag, bara sett på tv och degat lite. men imorn ska jag jobba till 16.00 och sen så får vi se vad som händer. sen ikväll vet jag i alla fall att jag ska se på idol och mysa med familjen!

Liiiiiisa: vad gör du med ditt hår ? lockar du de eller vad gör du ? :) de är jätte fint ! :D/ jag kunde inte komentera på bloggen så de är därför jag skriver på din msn istället :) <3

Svar till lisa: oj va konstigt att de inte funkade, ska försöka fixa de :)
efter jag duschat så gör jag inget med de utan jag låter de vara, för jag har självlockar :) men när jag gör i ordning mitt hår så bara jag slänger omkring de lite och sen är de klart, ibland så plattar jag luggen ifall den inte är som jag vill att den ska vara. men förr så plattade jag hela tiden och nu fattar jag att jag försörde mitt hår, och jag har inte plattat hela mitt hår sen i juni. och de känns riktigt bra, och håret växer mycke mer nu :)



(byxorna är mörk blåa egentligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0