tear it down under

hallå sötnosar!
nu är jag mätt och ganska trött faktiskt, min skoldag idag såg ut såhär: film, diskutera filmen, mera film, körskolan med sebbe och nu sitter jag hemma. rätt så go dag ändå, men vi har ju trotts allt fokusdagar nu så då är de oftast chill liksom. men filmen vi såg hette: schindlers list eller nått. den va ganska lång tråkig, men ändå var de rätt bra om man säger så. yes men imorn så taggar 9-orna för volleybollturnering, pch såklar så ska 9F vinna som vanligt! haha inga kan vinna över oss då ... men vi ska iaf vara på gymnasiet och spela imorn så då får jag hoppas att inte alla kommer och kollar då haha men så blir de säkert ändå ... yes de va de, nu så ska jag plugga lite till på moppeprovet, för jag är ju så dum så jag glömmer min spanskamapp, och jag har prov på onsdag och jag tänkte ju att jag skulle plugga idag när jag hade tid haha men de får jag väl skita i då helt enkelt.. men jaja skit samma . cya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0