sleep tight

nu är man klar med all plugg och har nyss sett på robinson och fattar verkligen ingenting av den skiten asså.. bara onödigt tycker jag nu haha. åker ingen ut liksom ? :s alla bara hamnar på någon annan plats och sen kommer in i tävlingen igen, hm inget för mig de där asså .. men men nu så ska jag packa klart och sen så blir de sängen för min del. ni får ha de så bra för jag hinner tyvärr inte att uppdatera imorn eller nånting så aa. men vi hörs när jag kommer hem igen ! pusspuss/ elin

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

Hej! Var med du också i veckans blogg här på min mysiga blogg. Hoppas att du också vill vara med. Ha det bra. KRAM!

2010-11-26 @ 17:28:54
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0