all about you

hallå hallå nu är jag hemma från skolan och de va en riktigt go dag idag faktiskt, först så hade vi bara so och sen så hade vi hemkunskapsprov då. och de gick sit bra tycker jag .. eller de vet jag ju inte men jag svarade på alla frågar så haha man får la hoppas ! men vet ni vad eller ?!!! JAG FICK VG PÅ MITT MATTE PROV!!!!! de är fan helt sjukt, har inte fått VG på ett matteprov sen 7an haha ! så jävla glad e jag . och sen resten av dagen så såg vi på film och de var the boy inte the striped pajamas. så himla bra var den , för de som inte vet så handlar den om en liten pojke och hans pappa är en SS gubbe och han och deras familj var tvungen att flytta för att pappan hade blivit befordrad eller något jag kommer inte ihåg. men filmen handlar iaf om andra världskriget och pojken går ut i skogen och ser ett läger (eller han vet inte vad de är) så han går dit och sser han en liten pojke som sitter där, dom blir nära vänner och sen säger jag inte mera ! se filmen vettja, sjukt värd. och så sorglig. men nu så ska jag öppna mina spanska böcker så hörs vi sen iegn pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0