sorry dålig uppdatering :(

men nu är jag påväg till SM i stoooooooooooooooooockholm ! jävlar va jag e taggad nu asså ;o shiet jag vill bara dansa ! men de blir inte förän imorn och då är de typ uttagnning 9:15 lr nått . haha och sen om jag går till final så är de 21:00 haha lång dag kommer de bli . men de är de värt .

och igår så va de först skola till 13:40 sen åkte sebbe me mig hem hih <3 sen efter de så åkte jag och emma in till stan och va med linnea emma o maja. och vi flumma som fan haha som vanligt . ni är bäääst  <3 och sen va de bara att gå å lägga sig så jag hann inte att skriva nånting igår ... hehe

men jag åter kommer när jag har batteri på datan. haha pusssspuussss




haha ja ni har sett bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0