myyyyys

så nu har jag ätit klart , mums vare :) hehe
men idag så har de varit jävligt chill :D haha men ändå en tråkig dag -.- haha först livskunskap, idrott, biologi, svenska, kemi xd haha idrotten av asjobbig idag ;o har redan träningsverk vafan :$ och på kemin så gjorde vi typ nyckelringar av plast , och då gjorde jag en till linnea o hon till mig :) kommer inte kunna kolla på mina nycklar nu när jag e borta :((((((((((
men sen så åkte jag o mamma till EC och löpte grejer till imorn :) yeah , maaaaaassor med godis , ooops (aa
haha men sen så gjorde jag mat och nu sitter jag här vis datorn . haha

Men imorn så kommer rasse o hämtar mig 09:15 xd haha sen påväg till tanum ;) och där blire täääävling ! typ första gånger jag tävlar meed rasse på jätte länge ;o ahha ska bli kul och vi ska komma på pallen ! :D de har vi lovat varandra. haha och sen efter tävlingen så blir de snabbt hem o duascha, äta och packa färdigt och sen så bär de av till IDRE med emma :D yäääh fatta kul lr och kommer hem på fredag :D hih jag e sjukt taggad asså :o
men vet ni vad ? nu ska jag äta lite godis o chilla sönder :D haha ni får ha de så bra ;) kommer uppdatera lite dåligt i veckan tror jag .. men har med mig datorn  så ska försöka så mycket som möjligt ;* jaao men puss påer;*


 


(gammal, men go låt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0